För att ni på ert företag ska kunna fokusera på era kunder och leverera bästa möjliga resultat, är vår uppgift att ta hand om er personal och utrymmen för att skapa en så trivsam arbetsmiljö som möjligt.
Vi börjar med att först definiera era behov med en djupgående intervju och utgående från ert varumärke och grafiska manual, tar vi fram ett koncept som vi har som utgångspunkt för planeringen. Vi går även igenom budgeten och kan vid behov skräddarsy ett frågeformulär för personalen för att få in synpunkter och önskemål.
Planeringen fortsätter med uppmätning av utrymmet och inventering för att sedan kunna ta fram och skapa en så effektiv och trivsam miljö som möjligt för just ditt företag.
Vårt samarbete kan gälla allt från akustikplanering, belysningsplanering, planering av kontorslogistik till möbelplanering och textilplanering. Vi sköter även om offertförfrågningar, beställningar och all annan kommunikation med leverantörer och byggnadsentreprenörer.
Under hela planeringsprocessen har vi genomgångsmöten för att presentera de olika skeden och tillsammans komma fram till den mest optimerade lösningen för er.
Så här går planeringsprocessen till
1. Kostnadsfritt visionsmöte
Vi erbjuder ett kostnadsfritt kartläggningsmöte hos kunden, där vi tillsammans diskuterar och går igenom vad det eventuella samarbetet ska innehålla.
2. Offert
På basen av vårt möte gör vi upp en planeringsoffert eller timuppskattning beroende på storlek av projektet. När offerten är godkänd av kunden börjar själva planeringsarbetet.
3. Uppmätning och inventering
Under det här skedet tar vi hand om uppmätning av samtliga utrymmen och inventering av kundens befintliga möbler och övrig inredning.
4. Planering
Under hela planeringsskedet förs en dialog och genomgångsmöten mellan planerare och kund för att komma fram till bästa möjliga resultat.
5. Inredning och utförande
Kunden väljer själv i vilken utsträckning de vill ha hjälp. Vi erbjuder inte bara planering utan även utförande om kunden så önskar.